top of page

Mijn kamer in Schloss Glarisegg


Zoals jullie weten doe ik vrijwilligerswerk in het buitenland. Tijdens mijn verblijf hier heb ik gelukkig(!) een eigen kamer. Toen ik hier aankwam werd mijn kamer gerenoveerd waardoor ik een maand in een andere kamer verbleef. Hier had ik uitzicht op het Bodenmeer en de tuin waar ik vrijwilligerswerk doe. Na een maand verhuisde ik met al m'n spullen naar de gerenoveerde kamer waar ik de rest van mijn tijd uitzit (just kidding). Hier heb ik een eigen wasbak. In het begin was het nog helemaal kaal. Wel had ik enige meubelen gekregen, waaronder een bed (incl. matras, kussen, deken), een lamp, (kleding)kast, bureau en een bureaustoel. Ik heb trouwens wel geluk gehad met mijn eigen kamer, want ik heb gehoord dat het wel eens voorkomt bij andere projecten dat vrijwilligers een kamer moeten delen of dat iemand op een bank moest slapen(!). Als je van plan bent vrijwilligerswerk te doen is het een goed idee om dit soort praktische dingen van tevoren na te vragen bij jouw contactpersoon.

Voordat ik vertrok uit Nederland had ik al een paar leuke prulletjes meegenomen om mijn kamer op te vrolijken omdat ik er 10 maanden zou verblijven. Dan wil je je toch thuis voelen. Ik houd van simpel, opgeruimd, romantisch maar toch gezellig.

In Amsterdam ziet mijn huisje er compleet anders uit. Alles matcht met elkaar en is wit, zwart, paars of grijs. Wacht, ik laat je er ook wat foto's van zien..

Totaal anders, toch? Maar toch vind ik het leuk dat ik nu zo'n vrolijk gekleurde kamer heb en de kerstlichtjes.. die blijven favoriet! Ik heb ze laatst bij m'n bureau opgehangen omdat ik ze miste. En kaartjes en foto's zul je ook altijd terugvinden in m'n huisje/kamer!


WIE BEN IK?

Welkom op Try Before You Die, mijn persoonlijke blog over het leven op het randje van mijn comfort zone. Ik doe dingen die ik graag wil doen, maar die ik een beetje eng vind en hoop jou te inspireren om hetzelfde te doen! Het grensgebied van je comfort zone is namelijk waar je groeit, waar je persoonlijke ontwikkeling plaats vindt.

VOLG MIJ:
  • b-facebook
  • Instagram Black Round
  • YouTube - Black Circle
  • Pinterest Black Round
WAAR BEN IK ?
RECENTE POSTS:
TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page